BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

<< ThE hApPy FaMiLy >>

<< ThE hApPy FaMiLy >>

Sunday 4 March 2012

#017 Dah LamA sGt MenYepI......

Assalammualaikum... Salam Sejahtera.... Hello Followers.....
dah lama agak menyepi kan?? hurmm mesti da yg tertanya2 kenapa sunyi dari blog nie... antara sbb nye yg paling utama adalah LINE TENET YG LAMBAT.... so aku bnyk berkongc melalui twitter ku aje... yg sesapa nak follow tu nama twitter aku ialah fakariedazarif.... senang sikit nak upload kat twitter tue.. tapi lau aku berkesempatan aku akan update laa blog nie....
ayah aku allhamdulillah dah balik ke rumah minggu lepas dalam ari isnin kot.... sampai harini masih ada kt umah.. memang keadaan jantung dia agak kurang sikit,tapi allhamdulillah dia oke...cuma aku in'allah lepas ni x nak menyusahkan dia laa kalau boleh.. gagagaga.. sbb aku mengaku mmg aku masih mengharap dan bergantung pada dia.... skrg ni aku selalu berdoa agar dia sentiasa sihat sejahtera.. aminn...
hari ni aku jenjalan x berapa nak sakan laa sbb hujan kan.. biasa laa jenjalan dgn anak jiran sblh nie...sbb kesian dia kan dok umah snsorg..selagi dia ada ni dan aku ada rezeki sikit in'allah aku akan bawak dia kemana pon.. tu pon lau ibu dia bagi.. gagaggaga... arini pon aku g beli skaf rambut..sbb smlm anak ku dah patahkan skaf dia.. so kena laa ganti.. sekali beli skaf masyaallah rm23 daa... hahahaha.. bnyk kan aku beli.... sbb aku malas nak g beli lagi.... bnyk pilihan,rambang mataku....tadi pikir nak ke danga bay,tapi hujan laa plak jadi terpaksa laaa patah alik ke rumah.... 
harini motor suami ku dah siap bertukar warna.. sungguh xcited diaa,sampai x termesej kat aku langsung pon... sampai hati dia kan.... hahahaha.. lantak laaa.... walaupon dia xde bg aku uit belanja tapi sekurang2nya dia xde membantah kalau aku nak ape2,semua dia bayar kan....huhuhuhu..... tapi aku sikit kecik hati jugak la sbb dia xde nak hulur sikit kat aku.... tapi xpe laa aku paham...dia nak lebih kan kat motor dia dlu..lau x dari tahun lepas dia dah warnakan motor dia,tapi di sebbkan nasihat aku..dia turut je..... uat masa ni tu je laa cerita aku.. sbb pinggang aku pon dah sakit dah niee.. nanti2 sambung ek


tq sesgt kat nur syahirah atiqah sbb selalu sudi teman mama ke mana pon....