BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

<< ThE hApPy FaMiLy >>

<< ThE hApPy FaMiLy >>

Monday 5 March 2012

#018 AkU sEMaKin RiSau

Apa yg aku risau kan?? aku semakin risau dgn anak aku... dia dari bby memang ada masalah nak berak atau buang air besar....  dia x berani nak buang air besar sndri melainkan kena cocok bontot atau minum skillax.... aku kalau boleh dah xnak cocok bontot atau bg dia minum ubat untuk dia berak..aku lau boleh biar dia sendiri berak.... 
aku tgk memang taik dia keras,sbb aku tgk dari cara dia mengunyah memang dia x kunyah betul2....bnyk benda yg menjuruskan dia x boleh nak berakk... aduuhhaii.... uat masa ni mmg kena mengharapkan cocok bontot n skillax je laa... aku berharap nanti dia dah besar lagi sikit dia pandai berak sndri... ni je la yg aq nk cerita kn.. risau aku....