BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

<< ThE hApPy FaMiLy >>

<< ThE hApPy FaMiLy >>

Thursday 29 March 2012

#028 MinGgUaN wAniTA

Assalammualaikum....Salam Sejahtera....Hello followers......

minggu ni cepat pulak Mingguan Wanita ( MH ) ni keluar.. selalau lambat... tadi pergi ke @mart kejap ssebelum antar ank jiran g keje... aku pada mula nye nak amik beg free tu jee... alang2 masih awal aku pon jenjalan cuci mata kejp... tetibe nampak ada majalah MH dah keluar ape lagi terus GRAB laa kan... hihihi....

pada awal perkahwinan aku memang suka beli MH ni.... tetapi selepas tu aku dah jarang beli sbb dah xde duit dan rasa cam membazir ssgt beli... tetapi sejak 2 menjak nie.. aku metsi beli tiap2 minggu.... sbb nye aku rasa sangt2 berguna pada KAUN HAWA.... banyak info2 yg x dijangka kan akan dia beri.... x kira laa dah kawen ke lom kawen ke.. tapi memang sesuai untuk semua golongan... x caya?? try belii.. betull.. dengar cakap mama ieda nie.. g beli 1... macam2 rahsia dan info di berikan... hihihi....

mama baca MH ni sbb ada menu mcm2 yg dia beri pastu banyak nasihat dalam rumahtangga dan penjagaan anak.... tu yg mama suka sesanggat2... skrg ni mood nak cari menu meluap2... siap dah beli buku kosong untuk menulis dan menyalin segala menu2 yg sedap2.. rasa cam bosan plak asik makan benda yg sama jee... hihihi.... beli tauu.. tryy....





TERBAEKK..!!! TRY ME..!! BHAHAHAH...