BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

<< ThE hApPy FaMiLy >>

<< ThE hApPy FaMiLy >>

Sunday 11 March 2012

#021 SayA SyAnG ....

selama aku hidup nie.. aku x penah ada seorang kawan yg sentiasa di cc aku...buat kali ni aku ada seorang shabat yg sntiasa ada dimana2 kalau dia xde hal.. in'allah.... orang yg sntiasa ada dgn aku ialah nur syahirah atiqah... dia ni memang dah lama kenal tapi baru tahun lepas dia mula rapat dgn aku... bila aku kenal dia,baru aku rasa mcm aku ni ada seorang adik dalam hidup aku... aku susah ke senang ke sakit ke in'allah dia akan tolong dan sntiasa di cc aku... huhuhuhuh.... uat pertama kali nye dalam hidup aku bila aku memang sedang betul2 memerlukan seseorang,dia hadir kat umh aku dgn bertanya kan "mama,mama oke x?? " ayat ni akan ku ingat sampai aku mati nanti... in'allah... 
aku nak ssgt terima kasih bebanyak kat dia sbb sentiasa jadi tulang belakang aku... mayb pertghn tahun ni dia sambung belajar dan aku harap sgt aku xkan terlost contact dgn dia atau terlost hubungan yg akrab dgn dia..... huhuhuhu....
Buat iera...terima kasih bebanyak sbb selalu ada dgn mama.... mama sayang ssgt kat awak dah mcm adik mama sndiri dah macam anak mama sendri... smlm 10/03/2012 hari paling terlawakkk dan terbesstt skali... huhuhuhuhu... jutaan,ribuan dan billionan terima kasihh yee.... 


P/S : sori gambo smlm x leh nak masuk kan laa... tenet lambat loading....