BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

<< ThE hApPy FaMiLy >>

<< ThE hApPy FaMiLy >>

Thursday 29 March 2012

#029 MEnGemAs...

Mengemas.... rugi rasa nye.. dan nyesal rasanya bila x belajar mengemas dgn arwah ibu... hurmm.. akhirnya aku sndri yg belajar semuanyaa... sesapa yg masih ada ibu, jgn dok kejar cita2 je.. jgn dok kejar boipren je.... belajar dulu dgn ibu anda dulu semuanya... bila ibu telah tiada di dunia nie tiada lagi cikgu pada diri kita sndri.... nak belajar dgn mak mertua? kompom malu kan.. so sesapa yg masih ada ibu tu.. hargai laa.....





bila dah kawen kan baru laa aku ni seronok mengemas rumahh... aku pantang betul kalau nampak rumah bersepah.. huhuhu.. mayb sebab dah biasa kot mengemas rumah dan tgk rumah bersih... kalau dulu masa aku remaja dan di alam percintaan aku x hiraukan kebersihan rumah.. semua nye arwah ibu aku yg buat.... jahat kan aku?? aku asik keje cinta jee, kerjaya aku x kejar.... huhuhu.... tapi skrg baru aku tahu kepentingan belajar dari ibu kita sendiri.... rasa menyesal memang ada,tapi nak kenang uat ape kan?? si skrg belajar sndiri mcm mane nak kemas.. mcm mane nak masak sedap2... semua nye di hujung jari kita je... kita yg kena rajin.... kalau malas gakkk abis r.. x kemana laa kita nie.. elak suami cari lain jee.. ishh.. mintak simpangg laa.... mudah2an suami aku x jelek dan x bosan dgn aku yg serba serbi x pandai ape2... ermm..... so jgn malas2an ekkk... belajar laa dgn IBU kita sndri... sayang diaorg... jgn sesekali lukan hati mereka.... kalau x belajar.... nanti x reti jaga rumah tangga sndri jgn nak salah kan sesapa.. salahkan diri sndri.. mcm saya niee... salah kan diri sndri sbb bodoh dan sombong dgn arwah ibu.... hihihi... al-fatihah untuk arwah ibu.... aminn...