BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

<< ThE hApPy FaMiLy >>

<< ThE hApPy FaMiLy >>

Sunday 11 March 2012

#020 ApE yG beRlAku TeTap bErlAkU...

Assalammualaikum.. Salam sejahtera.... hello followers...
ape yg berlaku pasti berlaku kan.... smlm 10/03/2012 ada 2 perkara yg berlaku pada aku.... pertama nye adalah incik suami aku tinggalkan aku 1 hari di rumah tanpa kasihan kan aku ni makan ke x... ape ke x.. yg dia tahu dia buat motor diaa je.. sampai hati dia kan... dah laa ari kelmarin dia pon buat mcm tu kat aku.. lepas alik keje jee dia g jenjalan ke rmh kawan untuk melepak shj...dia kata kejap last2 sampai ke pagi... mau nye aku x marah?? dah laa xnak bawak aku... lepas tu dia leh tayangkan motor dia yg canteekk ssgt tuee kat orang ramai tanpa bawak isteri dan anak.. ada ke patot??? mcm laa dia bujang sgt kan??? aku memang geram... dan aku memang x suka dia buat aku mcm tue... lau nak tinggal kan aku pasti kan dia dah bawak aku jenjalan dan dah bg aku puas hati dgn dia.. baru dia leh g mane2... tapi boleh g memane tu xde la sampai pagi2 buta baru balik.. tu dah lain mcm dah.. mcm dah ada spare jee kan kan kan.... jgn mcm2..... yg smlm aku x kisah sbb dia mmg buat motor tapi yg ari jumaat tu memang aku bingit ssgt....aku memang x sukaaa....!!!! dia milik aku sorang...!! suami aku hak aku milik aku..!! bukan milik kengkawan dia...!! bukan milik orang lainn..!! ada paham?? dah kawen buat cara dah kawenn..!! bukan berlagak jadi orang BUJANG...!! beringat laaa wahai sang suami.... jgn sesekali melukai hati seorang wanita... sbb bila dah luka memang payah nak sembuh....