BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

<< ThE hApPy FaMiLy >>

<< ThE hApPy FaMiLy >>

Tuesday 13 March 2012

#022 KeNaPa dIa x PaHaM2 eK

kenapa dia susah nak memahami aku?? padahal nikah dah 3tahun lebih bercinta dah 8tahun lebih kenal dah hampir 25tahun,tapi masih x paham lagi aku ni mcm mane... smlm memang aku x leh nak un9 lansung dalam blog ni sbb hati begitu gundah gulana... dah hamir sebulan aku menerima nasib mcm nie... dia skrg mula ari jumaa sabtu dan ahad kompom dia akan tinggal kan aku dgn anak keseorang memalam buta kat umah... sedangkan dia akan meroyan kat bengkel motor kawan dia atau rumah kawan dia dgn motor baru dia tue.... aku tahu motor dah lawa tapi x yah laa nak tayang2kan kat sesapa pon....baru aritu dia jujur dgn aku yg dia akan tiap2 jumaat sabtu dan ahad akan jenjalan2 dan melepak dgn kengkawan dari ptg sampai subuh... ada ke patot dia buat mcm tue tnpa bawak aku dan anak??? dia tu dah berkahwin bukan bujang lagi dah ada anak 1... memang ada kawan dia dah kawen dan ada anak ramai tapi bini x kisah.. tu dia... aku lain orangnyee... aku bukan mcm isteri2 lain yg bila suami keluar tanpa bawak isteri dn anak diaorg x kisah.. aku bukan mcm tue k.

aku sebelum kawen aku dah cakap kalau nak g mane2 bawak aku skali jgn sesekali aku ditinggalkan di rumah sbb aku dah xde sapa2 lagi dah dalam hidup aku..cukup la aku dah buat arwah ibu aku biarkan dia keseorang di rumah memalam sbb nak keluar dgn dia....cukup la... tapi dulu dia boleh berjanji dgn aku... dan sebelum2 ni pon dia xde nak uat hal mcm nie.. dia selalu dicc aku dan anak,tapi kenapa SKRG?? kenapa baru nak skrg nak buat mcm tue?? kenapa x dulu2 lagi?? kenapa x dari awal kawen buat mcm tue?? tinggalkan aku sensorg kt umah..??

dia x leh bayangkan ke,kalau aku dok umah tanpa dia???kalau ada perompak mcm mane??kalau aku kena bunuh mcm mane??mcm2 kalau laa..benda skrg ni bukan boleh di tunggu2....tau2 je dah kena bunuh.. dia nak mcm tue ke?? aku bukan mintak tapi aku nak dia sedar....dia penting pada cc aku..dia pelindung aku....tapi ape dia nampak??? yg dia nampak hanya laa keseronokkan dan keterujaan nak tunjuk motor dia tue... 

aku berdoa skrg agar dia xkan tinggal kan aku lagi memalam dan xkan berkawan dgn kengkawan dia yg masih gila berlumba gila minum arak gila kan perempuan... aku sbnr nye FOBIA.... aku TAKUT... aku TAK PERCAYA kan dia... sbb selama aku kenal dia,nikah dgn dia mcm2 benda yg berlaku yg membuatkan aku X BOLEH PERCAYA kan dia....

abang... tolong laa... jgn la nak bercampur dgn orang2 mcm tue... kita ni dah ada anak..dah berkahwin... demi kebahagiaan rumah tangga kita tolong laa.... dgr laa cakap ayang.. boleh bergaul tapi bawak ayang dan zarif... biar semua nye berlaku ada kita bersama... tolong laa... ayang dah cukup derita bila abang cakap nak buat benda mcm ni taip2 minggu... tolong lahhh....