BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

<< ThE hApPy FaMiLy >>

<< ThE hApPy FaMiLy >>

Monday 26 March 2012

#023 maaf .....

Assalammualaikum....Salam Sejahtera....hello followers....
maaf laa dah lama sgt x update blog.. bukan ape biasa laa kan tenet lambat ssgt.... ni pon dah malas nak tukar2 design daa... biar laa mcm niee je.. boleh kan?? yg penting saya update blog.. in'allah lepas ni saya akan lebih bnyk update blog.. sbb saya nak ramai followers... nak bnyk tukar2 pendapat.. huhuhu....
selama ni saya banyak mendiamkan diri mayb sebb jiwa kacau... kekadang saya leka dgn tugas2 harian saya.. maklum laa suri rumah laa katakan.. bnyk sgt benda yg buat... ingt keje suri rumah senang?? huhuhu.. bnyk menda nak buat.. kekadang terpikir nak update blog tapi tertidur sbb kepenatan.. saya banyak update kat twitter je.. lebih mudah kat sna.. lau nak update blog kena pastikan incik suami xde... t dia mengganggu emosi saya plakk....
skrg ni saya selalu makan hati.... sbb suami saya skrg dah suka melepak dgn kengkawan diaa... kebanykkan nye kawan x cari dia untuk melepak,dia yg bnyk cari kawan sbnrnye untuk melepak.. mcm malm minggu arituee sepatutnya dia dah dok umah dgn sya,maklum laa dha kul 1 pagi kan,tetibe dia leh plak call kawan dia tanya tgh buat ape,tgh bukak motor katanye...terus dia keluar..pastu alik time nak subuh..... dia siap jenjalan lagi dgn abg dia ke bandar.... hishh..x mau laa cite pasal suami menyakitkan hati jee... k laa nak reda kan kesakitan hatinie.. nak out dulu laa ek.. hihihi....