BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

<< ThE hApPy FaMiLy >>

<< ThE hApPy FaMiLy >>

Wednesday 28 March 2012

#027 SmLm Ek???

Assalammualaikum....Selamat Pagi Cinta Muka Blog... bhahahahhaha..... hello followers.....

smlm ek?? smlm selasa... seperti biasa saya akan ke pasa malam... membeli brang2 basah seperti ayam...sayur..telur....kuih....dan ayam rangka semestinya.... hihihi... dah 2 minggu x ditemani oleh anak jiran sbb dia skrn ni dah keje kan..so pergi dgn suami dan anak tapi smlm saya pergi sndri sbb keadaan cuaca x mengizinkan... allhamdulillah kalau x abis duit mama dia kena kopak sbb beli mainan je keje nye.. x beli kang kesian plakk..maklum laa anak baru sorangkan semua ape yg dia nak in'allah saya akan belikan...

smlm sepatutnya saya kena antar kan ipad mainan anak sedara saya tu.. iqbal nama dia baru 7 bualn kot... sebut pasal sedara nie kan.. yg ni 1 family je yg selalu menjenguk saya.. huhuhu... walaupon ayah xde kat umah pon diaorg akan dtg ke rumah saya...xde hal diaorg kata... lagi satu yg saya suka dgn family ni kan....diaorg ni kepala gila gila...pastu semua x lokek duit dgn mak bapak... huhuhu.. saya kekadang jeles tgk diaorg... mau x nye.... semua kalau bab gadjet mesti diaorg akan grab cepatt.. walaupon dah ada anak 1 kan... walaupon ada tanggungan.... diaorg tetap akan beli... aku jee yg melopong sbb x berkerja... bhahahaha.... padan muka aku kan... sape suruh x keje kan.. hihihi...

sebut pasa sedara nie.... ni yg nak story pasal kesedihan aku niee... setelah kepergian arwah ibu aku hampir 4tahun... sedara sebelah arwah ibu terus menyepikan diri... langsung x jenguk aku.. langsung x tanya kabar aku.... macam dah xtahu rumah aku kat mane.. mcm dah x jumpe jalan ke rumah aku niee... dah 4 tahun jugak diaorg dah x beraya kat umah aku niee.... kalau tahun nie jugak diaorg x datang raya umah aku.. aku dah nekad, nak REMOVE DIAORG DARI FB... NAK REMOVE DIAORG DARI HIDUP AKU.... kenapa aku x pergi sendiri?? mcm mane nak pergi kalau X DAPAT RESTU DARI SUAMI DAN AYAH AKU SNDRI??? SBB APE?? SBB AYAH AKU SNDRI IAITU PAKLONG DIAORG NIE DAH MERAJOKK HATII SESSANGAT......DAH MAKAN HATI SESANGGAT.... SERTA SUAMI AKU PON SAMA DAH MAKAN  HATI SSGT... aku tahu aku x SEKAYA diaorg.. aku xda DUIT didunia.... untuk belanja sedara mara makan besar... aku X RETI NAK MASAK SEDAP2 demi sedara mara yg datang... AKU X MACAM DIAORG laa senang citer... tapi AKU PENUH DGN KASIH SAYANG ANTARA KAMI... tu dah cukup buat kami..... huhuhu.... x mau laa sedih2 lagi... lantak laa diaorg niee.... diaorg nieee.... yg kat bawah niee..... aku sayangkan diaorg,tapi kerana kesombongan diaorg aku terpaksa lupakan kasih sayang yg pernah aku bg pada anak2 diaorg niee......

<< HANYA TINGGAL KENANGAN >>


SAYA,BABY,SHAHIRAH DAN IEKA...



SAYA DAN BABY RINA......




SAYA DAN BABY MIRA.....