BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

<< ThE hApPy FaMiLy >>

<< ThE hApPy FaMiLy >>

Thursday 8 March 2012

#019 bOrOs NyE aKU

Assalammualaikum.... Salam Sejahtera... Hello Followers....
aku x tahu kenapa dgn diri aku nie.. mayb kerana aku dah terbiasa kot dgn berboros nie.. ikot arwah ibu aku.... aku pantang ada duit mesti nak beli macam2 tu pon kalau aku keluar berjalan laa.... mcm arini dalam diam x diam aku dah abis kan hampir 100.... ape yg aku buat?? ec minyak je dah rm30.. makan dah rm20.. beli brg2 pencuci muka dah rm25... beli buku2 untuk aku jual perfume dah rm20... yg beli buku tu termasuk dgn beli mainan anak n brg dapur sikit.... tup2 tgk duit tgl sikit... aku ni memang x leh keluar laa kalau ada uit.. lau keluar dalam berduit beribu2 pon aku boleh habis... dalam aku guna kan duit tu sekurang2 nya aku beli benda yg aku guna... cuma lepas ni xnak laa keluar rumah lagi.... minggu ni last keluar...pastu dodok rumahhh je... jimat duit... dah la tekak nie nak makan macam2 tapi aku tahan dan sabar.. huhuhu.. kalau x abis semua duit aku... hurmm... aku nak berdoa la agar perangai boros aku nie dapat di kurangkan atau di buang terus... kan baguss.. aku dah kena belajar berjimat.. tolong laa otak.. tolong laa nafsu.. aku bukan anak orang kaya lagi mcm dlu.. dlu boleh laa sbb arwah ibu kaya raya.... skrg aku ape ada?? nak makan minum sndri pon payah.... tolong laaa ek..... ishh... nak kena tanam kan perasaan sabar dan kena dodokkk rumahh.... x leh kuar2 walaupon sekejappp..!!! toloongg laa saya...!! =(