BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

<< ThE hApPy FaMiLy >>

<< ThE hApPy FaMiLy >>

Sunday 19 February 2012

#016 ayahhh oohhh!!! ayyahhhh......

Assalammualaikumm....Salam Sejahtera....helloo peeps....!!!
aritu iaitu sabtu...mmg hari gembira aku... betul kata orang2 tua,bila kita asik ketawa jee kita akan menangis lepas tue..aku terima sms dari mak sedara aku yg bahawa ayah aku kena sakit jantung dekat ipoh perak....
terperanjat aku dibuatnye,dgn serta merta aku terus menangis dan terus tepon mak sedara aku tue...aku tanya dia semua soklan,tapi dia seolah2 menyalahkan aku..seolah2 aku penyebab ayah aku sakit jantung..sedangakn aku dah seminggu x bg msj kat ayah last aku msh kat ayah ari khamis tye dia bila nak balik umah sbb cucu dah asik tye dia je... aku xde mintak duit pon... last2 aku letak pone tu aku terus call mak sedare lagi 1... naseb baik mak sedara ni ok sikit dari mak sedara tadi... rupa2nya ayah cakap kat mak sedara aku tue tntg hal ni 
  • dia memikirkan mcm mana aku ni asik x cukup duit je
  • kalau dia dah xde sapa akan tolong aku
  • dia sanggup bg aku duit gaji dia sedangkan dia hanya makan nasi lemak rm1 je ari2...
  • semuanya pasal duit laaa....
agaknya aku ni JAHAT sgt pada diaorg.....pada ayah aku... SUMPAH aku cakp,duit yg dia bg semuanya aku guna untuk barang dapur dan makan aku,suami dan anak.... ada jugak untuk duit seharian suami aku.... aku bukan nye jahat mcm dlu bazirkan duit kat kereta dan benda bukan2.... 
sampai hati ayah ceritakan hal aku yg buruk2 kat adik beradik dia...sampai hati ayah buat aku mcm aku ni anak derhaka...sampai hati ayah biarkan aku dapat tahu dia sakit melalui orang lain....kalau betul sampai ayah kena makan nasi lemak rm1 ari2...aku rela laa ayah gunakan semua duit yg atas nama aku tue untuk diaa.... aku x kisahh....lepas ni kalau aku xde duit,BIARKAN aku rela MATI llaa dari orang lain pikir aku ni JAHAT.......
sampai hati ayah aku buat aku mcm niee...kalau betul dia xde duit,guna je semua duit yg ada tuee....masa depan aku nanti lantak laa aku mcm mane... hidup mati aku ALLAH SWT dah tentukan... sama ada aku hiudp miskin atau kaya...!!!uat masa ni mmg aku tgh marah kat mak2 sedara aku dan pak2 sedara aku.... biarlah semuanya pikir aku nie JAHAT,AKU NI ANAK DERHAKA....DAH KALAU ITU YG AYAH AKU NAK KAN....  YEEEE..!! AKU ANK DERHAKA..!!!! PUAS HATI AYAH???? PUAS HATI SEMUA ORG KAN,YG AKU NI ANAK DERHAKA...?????!!!!!!!
Walaupon dalam aku marah2 nie...aku tetap risau kan diaa...sbb DIA SATU2 NYA AYAH YG AKU ADA.... mmg aku ngaku aku terlalu sayang kan dia,walaupon dia banyak rahsia pada aku....
ieda doakan supaya ayah cepat sembuh dan sihat seperti sediakala.... aminnn.....