BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

<< ThE hApPy FaMiLy >>

<< ThE hApPy FaMiLy >>

Friday 3 February 2012

#003

salam ceriaaa followers semua..!!! hari ni hari jumaat..so kena laa bgn pepagi cam biasa kan.... tapi arini kena g check up badan sndri.. selalu g checkup anak je...  arinie kena g amik pil perancang... selalunye aku cakap tipu,entah mcm mane arini boleh terlepas cakap benda yg betul plakk.. ape lagi... kantoi r kan...
rupe2nya lau aku meneruskan makan pil perancang dgn tidak betul aku bakal dapat anak cacat...subhanallah... naseb baik laa aku dah dtg bulan aritu... ni nak kena tunggu datang bulan balik bulan depan...dan kalau aku nak teruskan merancang aku kena laa g amik pil.. lau x nak merancang..aku x yah datang amik pil...
ada banyak kebaikkan lau amik pil nie.. antaranya semua kulit,x kira laa muka ke ape ke kompom akan jadi cantik... lembut dan xde jerawat bnyk sgt... lagi satu haid kita akan lebih teratur kalau kita makan pil perancang dgn betul.... dia bukan setakat halang untuk mengandung malahan baik untuk kecantikkan...
pil perancang nie bukan untuk org yg dah kawen je yg belom kawen pon boleyy gak.. mmg terbaiikk pil perancang nie.. dah laa percuma... lain laa kalau g beli sendiri kan kompom mahal.....
ni aku dah mula risau niee... dah laa x amik pil.. kompom lepas nie muka aku akan bnyk jerawat... dan nak tunggu datang bulan?? hurmm entah laa... elak ada yg melekat jee... hihihihi... lau melekat lagi bagus... tapi saya nak kembar boleh x??? doa2kan yee saya dapat kembar yg sihat tubuh badan dan sempurna semuanya..... aminnn.... 
saya pikir je nak mcm tue..dapat ke x, tu x tau lagi kan.... dapat 1 pon cukup dah allahamdulillah.... tapi saya arinie rasa seronok sbb berat badan saya dah turun dalam 3 bulan nie... 3 bulan yg lepas berat saya 85kg... tadi pagi berat saya 79kg.. allhamdulillah berat badan saya turun... tersenyumm saya..... lepas ni incik suami kena pakai ABS laa kan.... ape tu ABS??? Abang Break Sendiri laa kan...lau x break sndiri lajakk sudaahhhhh.... hahahahah... yg dah kawen je kot paham ape maksud saya.... cewaahhhhhhh.......
mudah2an saya dapat mengandung lagii..... :))