BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

<< ThE hApPy FaMiLy >>

<< ThE hApPy FaMiLy >>

Tuesday 14 February 2012

#005

Hai....it's me again...
mmg betul orang cakap,lau selesema nie kompom akan mengganggu pergerakan kita... huhuhuh..dah bape ari dah asik kena flu je...ayah kompom x caya aku kena flu... ye la...mau x nye asik mintak duit je dgn dia... huhuhu..abis tu aku nk mintak dgn sape lagi kan...ni selagi ada ayah bole la bermanja2 menghabiskan duit ayah kan.... hahahaahha....xde laa sampai abis.... cuma mintak bila perlu jee....
Ni pasal sakit nie...dah naik bengkak idung aku nie dah naik mengelupas dah kulit muka di daerah idung nie.. hurmm.. gamaknye bilaa laa nak baik nie... dah x tahan rasanye asik bersin2 je..asik nak hembus cendol jee.. pekat plak tue.... ishhh gelii kan... hahahahah...saje je nak uat korank ni loya tekak.... aku je dah xtahan mcm nie,agaknye lau budak laa yg kena entah mcm mane ek... huhuhu...
Harini tergerak plak hati ni nak makan mcd.... huhuhu... ajak org sebelah skali sian dia dah tahu aku nk g mcd tadi jadi bawak laa dia...lepas tu melayan dvd hantu plak dgn jiran niee...aku suka sakat dia lau tgk cerita hantu.. mcm2 soklan dia akan tanya kat aku...baik xyah tgk dvd x lau asik tye aku jee.. hahahah..tapi best melayan karenah dia... dia laa pengarang jantung aku....dia laa pengubat sunyi aku...dia laa ibarat adik dan anak aku yg besauuu.... hahahha.. lepas ni lau xde dia tah mcm mane laa khdpn aku...sape laa yg nk dgr luahan hati aku kan...dkt sape laa aku nak bercerita nak menangis... huhuhu...sbb aku dah tahu dia ada terima tawaran sambung belajar.... bagus laa diq... lau mmg dah ada kesukaan belajar teruskan belajar....nanti diri sendiri yg sng... huhuhu...
=)