BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

<< ThE hApPy FaMiLy >>

<< ThE hApPy FaMiLy >>

Thursday 2 February 2012

#001

asslammualaikumm...salam sejahtera 1 malaysia... agak dah lama jugak kan saya menyepi.. mcm2 benda yg berlaku pada saya selama tempon saya x hapdate blog nie.... antaranya adalah pasal rumah tangga saya yg paling banyak berlaku... hurmmmm saya pon dah malas nak ingat..tapi yg paling saya ingat ialah dia masih BELOM MINTA MAAF lagi pada saya...
dah nak masuk sebulan kot gaduh,baik mmg dah baik tapi luka hati saya ada dia amik kisah?? xda kan?? mmg betul la kata orang... NAK MENCARI LELAKI YG SANGGUP MENANGIS UNTUK KITA MMG SUSAH... saya x dapat laki seperti itu.. entah laa nak kata menyesal pon x tau laa... tapi ayah saya ada cakap aritu sbnr nye arwah ibu saya mmg x suka dgn pilihan saya sbb dia tahu bakal pilihan saya adalah seorang yg panas baran..tapi demi CINTA yg saya sangka2 kan selama ni tu laa yg membuatkan saya pilih dia sbg suami saya.. saya tahu dia baik..tapi di sebabkan PANAS BARAN diaa tu jee yg buat kan kdg kala rumah tangga kami bergolak.. tapi saya tahu selama ni bergaduh pon saya yg banyak mengalah.... saya pk demi masa depan anak saya nie... dia x boleh nak berenggan dgn papa nya jadi biar la saya beralahwalaupon hati saya luka parah... saya tahu ALLAH SWT akan menyembuhkan nya... bila masa nay saya pon xtau....
saya tahu saya saynagkan dia ssgt nak2 anak kami nie...tapi adakah sayang dia sama dgn sayang saya pada dia??? saya pon x dapat nak jawab... skrg ni semuanye saya berserah pada qada dan qadar allah swt....... saya percaya dia dah tetap kan semua nya untuk saya dan anak....... biar lah dia nak maki hamun saya ke sbb saya tahu allah swt akan membalas nya nanty......
29/01/2012 ari tu besday anak saya yg ke 2 tahun... walaopun x dapat sambut mcm tahun lepas... sekurang2 nya dia suka dgn kek dia.. dan saya sambut dgn ayah,suami dan anak jiran sblh.... allhamdulillah dia hepii walaupon xda hadiah... in'allah nanti kalau ada rezeki saya akn buat juga besday dia..tapi x tahu bilaa.... nasib baik masa tu papa nya mood baik boleh bagun pagi temankan saya g amik kek walaupon anak jiran dah nak temankan.... sekali kejot je dah bgn dah suami saya tue... lau x mmg liat nak bgn pagi... lepas tu mood dia mmg ok dia boleh layan g zoo dalam panas2 tu dia sanggup temankan saya dan anak g zoo... lepas tu berjalan2 kat angsana lepas tu main bowling.. allhamdulillah masa tu ayah bg duit,jadi dapat laa saya bawak dia jenjalan...kalau ayah xda mmg saya tahu saya terpaksa berkjer untuk tampung anak.... buat masa ni gaji gomen mmg x cukup..perbelanjaan jee dah melebihi had.... hurmm.... yg penting saya dan anak hepi masa tue... dan skrg ni mmg hepi walaopon di landa pelbagai masalah.......
bagi saya yg penting saya hepi dgn anak dan suami... mudah2an suami akan berubah satu hari nanty... aminn........ bye2.....