BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

<< ThE hApPy FaMiLy >>

<< ThE hApPy FaMiLy >>

Thursday 16 February 2012

#010 morninks..!!!

Helloo....Morning...Assalammualaikummm..... =)
wahhh...betul2 pagi aku bangun hari ni setelah seminggu x bg pagi sbb selesema punya pasal laa aku x leh nk bgn pagi..entah kenapa arini pepagi dah bg mayb sbb selesema gak laa sbb x selesa kan hidung nie... huhuhu.... bangun pagi je dah banyk nyamuk yg geget kakiku ini..adooyaii ponn sbb tu malas mau bukak pintu awal2,nyamuk kompom serbu mcam nak gilerr.. dia kata "rezeki pagi rezeki pagi"....hhahahaha.....sengalll kann~~~~
so today ape mau buat ek?? hurmm...x tau laa...kejap lagi nak kemas dapur sbb smlm dapur makk datokkk kelam kabut giler..x caya t dtg r umah... hahhaha....iye r sbb smlm abis semua lauk suamiku makan....suke aku tgk semua yg aku masak abis..baik mee soto..baik nasi...semua abiss... hahahaha...mula2 dia kata xnak makan nasi sbb dah kenyang makan mee soto,last2 tgh malam smlm lepas tgk cerita hantu dia lapar laa plakk...ape lagi bedal la nasi sampai abiss... dgn anak aku skali makan tgh malam,hahhahaa dia pon terjebak makan.....
pewot ku lapar laaa....rasa cam nak kejotkan anak jiran nak mtk tolong dia belikan nasi lemak laa...t leh lepak2 dgn dia kan... huhuhu...dia laa yg aku rasa paling rapat dgn aku,bila aku tgk dia mesra dgn org lain aku jelesssyyy...tapi nak uat camne,aku rapat dgn dia pon baru je tahun lepas kot...dia dgn org lain dah bertahun2 rapatkan...tu pon syukur allhamdulillah allah swt temukan dn rapatkan aku dgn dia....lepas ni dia nak sambung bljr entah dgn sape aku nak berkawan... hihihi... k laa.. nak kemas umah jap sblm c cecik ni bgn... ishhh selesema niee buatkan aku x selesa laaa...... t aku cari tajuk lagi ek.... hihihihi.....