BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

<< ThE hApPy FaMiLy >>

<< ThE hApPy FaMiLy >>

Friday 17 February 2012

#014 maluu seyyy.....!!!

Assalammualaikumm pembaca2 sekalian alam..!! how r u..!! cewaahh... nak speaking konon.... hahahahha... xde makna nyee... Salam sejahtera kepada yg non muslim..... urmm.. tajuk ku arini malu??? hhahahaha.... ada benda yg memalukan terjadi pada ku untuk sekian kalinyee....
arini aku g klinik pepagi tadi sbb nk bawak anak g klinik...mmg dia demam,tapi demam biasa sbb doktor tu pon demam gak.... doktor kata mmg skrg musim sbb cuaca panas... 
lepas tu dah g check tadi tu terus laa g angsana sbb masa pon dah nak masuk solat jumaat kan...jadi dah alang2 dah dekat ngan angsana tu g laa.... mcm biasa laa aku AKHIRNYA DAPAT GAK MAKAN GRILLED CHICKEN CHOP walaupon arini dagingnye kecik =(..... x puas makan,tapi allhamdulillah dapat jugak makan.... yaahhooo....!!!! 
dah makan tu jenjalan2 laa dgn c cecik ni,x padan dgn demam bab berjalan memang dia lajjuu ajee.... dah puas berjalan sampai kul 2 ptg aku pon nak alik r... ni haa cerita malunyee... hahahaha.... 
masa nak bayar tiket tue,aku x perasan pon aku xde duit kertas rm1...aku nye sengal aku dah masuk kan tiket...entah tetibe plakk ada gak manusia nak bayar tiket sama dgn aku....aku dah kelam kabut nie sbb xde duit kecik.. naseb baik ada duit syiling bnyak... tapi malang naseb aku sbb mesin tu xnak telan plakk duit syiling...!!!walauuweeiii..!!!! maluu seyy akuu...aku cuma ada rm5,aku tahu mesein tu xkan balik kan duit syiling sbb dia kan x terima duit syiling...ahhhh masak aku...yg belakang aku ni ala2 makyah sikit...pastu aku cakap dgn dia "abang kejap ek saya nak tukar duit rm1 kat jamban box tue"....makyah tu diam je sbb aku panggil dia abang.... aku pon terus g jamban box tu,ada ke patot dia kata xde duit pecahh??? aku lagi laa geramm... suall punya makcik.. punya laa kedekott..!!! nak tukar duit pon x lehh.... entah mcm mane ada sorg budak tu pon nak bayar,dia terus masuk kan duit kertas dalam mesin,sedangkan tiket aku dalam tu,tiket dak tu lom masuk lagi....terusss je mesin tu telan duit budak tue...aku ape lagii...jerit laaa....yg aku pelikkk tu knp laa makyah tuuu x tahan budak tu..sengal kaann??? dah ada salah paham dgn dak kecik tue,dia pon panggil mak dia,mak dia marah dia... aku cakap laa.... tiket aku dalam tu,tapi aku xde duit kecik,aku dah cakap dgn abg blkg nie suh tunggu kejap aku nak cari duit pecah,tapi anak makcik dah masuk kan duit bg pihak saya... x yah gaduh2 saya bg makcik duit syiling niee.... aku pon terus belahhh.... dgn muka x maluuu aku terus heret anak aku yg sebokk gakk nak celah tgh2 kat mesinn tue.... dah laa aku ni ngah maluu...dia boleh plakk nak sebok2 kat situu.... yg mak nyah tu pon satu... aku dah tye ada rm1 x.... dia uat x layannn jee... mmg sabarr dan malu aku harinie... hahahahhahaaha..... sumpah lepas ni lau g angsana aku nak ketepikan rm1 dlu supaya x berlaku mcm nie lagii... hahahahahahahah..... malu malu maluuu seyyyy..!!!!