BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

<< ThE hApPy FaMiLy >>

<< ThE hApPy FaMiLy >>

Wednesday 15 February 2012

#007

Wahh blog yg ke 007 dalam tahun 2012 cam ejen james bond je no ni kan kan kan... eh eh,lupa plakk..... Assalammualaikum, Salam Sejahtera dan heloo peeps...!!!! nampak gaya nye cuaca mcm nak hujan je nie..syukur la lau betul2 hujan,dah bape dah JB ni asik panas jee,kesian semua pokok2 x cukup air....
Harini aku masak nasi..tapi tetibe tadi nak makan mee kan,so aku masak laa mee hoon soto... nak tahu x,aku mintak kat kedai mamak tu daun sop,dia bg aku daun kesom.. hahahah...last2 sop aku xde bau la,bau daun kesom je.. hehehehhehe...xpe la,janji sedap...ni x sabar nak makan tapi kena tunggu sampai kul 7 lebih t,sbb suami OT la plakk.... =(
Ni line tenet elok sikit jadi aku leh la update kan,sbb aku tahu ada orang baca blog aku..tu yg buatkan aku berkobar2 untuk menjadikan blog ni sbg diari aku... huhuhu... k laa.. chow sin chi dluuuu..... 
XOXO....!!!! =)