BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

<< ThE hApPy FaMiLy >>

<< ThE hApPy FaMiLy >>

Saturday 31 December 2011

:: SELAMAT TAHUN BARU 2012 ::

Assalammualaikum.... Salam Sejahtera......

Wahh...arini 31/12/2011..... ari minggu plak tue... kompom malam ni jalan jalan semuanye jemm dgn kereta nak2 lagi dgn motor2sikal yg berkonvoi dgn kengkawan kann.... dah dapat bayangkan mcm mane gempak dah riuhnye kawasan bandar dan stulang mlam nie.. huhuhuh.... biase r kata nak sambut tahun baru kan.. manusia kan mcm tu nak2 remaja skrg nie.... dulu aku pon mcm tu gak.... asal nak sambut tahun baru ada je progam2 yg best2 untuk di ikuti.... lau dulu g konvoi dgn kereta laa dgn motor laaa.... g tepi laut g bbq g berambu ramba.... tapi no disko2 club2....semua tu xda... tu semua allhamdulillah aku x penah jejak lagi smpai aku dah ada anak cucu cicit skrg ni... huhuhu.... kekadang tu ada gak teringin nak tgk keadaan club ke lounge ke kan... tetapi rasa cam malasss jee sbb suami pon x penah jejak kaki kat tmpt2 mcm tu setelah dia berkawan dgn aku... tapi sblm tu ada kot..aku pun x pnh tye.. hahahahaha.....
cakap pasal sambutan tahun baru ni kan.... perlu ke kite ada azam tahun baru??? ada stgh org kata perlu dan ada yg tidak kan.. bg aku azam tu mcm ada dgn xda je kan.. ada pon time awal2 tahun je..pastu azam ke mana kemahuan pun kemana kan.... pastu dah nak akhir2 tahun baru perasan yg azam tahun ni x buat2 ponggg.... hahahhaha.... nak cakap pasal azam ek...mayb ni azam aku kot...>
  • NAK TAMBAH ANAK ( tu pon kalau suami dah bg green light atau ekonomi aku dah kukuh)
  • NAK STABILKAN EKONOMI
  • NAK TAMBAH KAN KEWANGAN KELUARGA
  • DAPAT DIDIK ANAK KE ARAH YG BETUL ( xnak dia jadi anak derhaka mcm aku )
  • NAK DEKATKAN DIRI KEPADA ALLAH SWT ( in'allah )
Korank nye azam mcm mane plak?? huhuhu... xpelaa ape2 pon azam kite yg penting kite jalani hidup seperti biasa dan jadikan tahun baru ni kalau boleh dgn lebih luar biasa...... Sampai skrg aku pikir ape aktiviti malam ni yg aku nak buat dgn anak.... elak aku sambut kt umah je... sambut dgn x sambut same jee kot.... yg penting esok pon dah tahun baru gak kan.... tapi lau keluar jenjalan mayb rasa lain laa sikit kan.... iye r dapat tgk reaksi orang yg menyambut... dapat tgk roadblok.... dapat tgk aksi2 mat2 rempit nie... tetapi nak kuar pon takot gakk.. takot kena langgar dgn mat2 rempit plakk takot bergadoh ke dgn diaorg kan... kdg2 nak kuar ari2 yg mcm2 ni pon serba salah.. iye laa kite ni dah ada anak...nak kena tunjukkan benda2 yg baik kan...lau x nanti lain pulak jadi nye bila dia dah besau nanti.... 
Ape2 pun sebelum aku merepek meraban pasal sambutan tahun baru nie... baik aku stop dlu sbb nak melayan c cecik ni main PS2 dia... lau x mmg seronok aku nak bercerita pasal sambutan tahun baru aku masa aku lom kawen dlu.... nanti2 laa yerkk... hahahahha... k laa.... SELAMAT TAHUN BARU 2012...!!!