BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

<< ThE hApPy FaMiLy >>

<< ThE hApPy FaMiLy >>

Saturday 3 December 2011

biLA sUamI DaH aDa HoBI

Assalammualaikumm...... Haii...!!!!



urmm..... bila suami dh ada minat nye sendiri.... mmg asik makan ati je r jawab nyee.... saya mmg x kisah dia nak ada hobi nie.... hobi ni mmg x merisau kan langsung pon tntg perempuan... tapi yg saya risau kan bila dia DAH XDA MASA nak luangkan bersama saya n anak sya nie.... kalau jarang2 g main RC tu xpe laa gak... ni x HARI HARI mesti nk kena g sana.... sapa yg x marah.... sapa yg x makan hati..... 
nak2 ari ni cuaca mmg hujan je dari siang tadi..tp malam ni dah reda dahh cuma cam renyai2 jee.... saya nye tekak nak makan ikan pari bakar... dia boleh suruh saya g sendiri,dia kata malas nak kua.... pastu tetibe dia nak g main RC dia... sape yg x bingit an.....xpe..... saya mmg dah selalu makan hati pon.... cuma tinggal nak meninggalkan dunia ni je.... hua hua hua..... dalam hati yg retak ni saya malas nak melayan kan perasaan baik saya tulis kt blog nie....  lega sikit perasaan nie.... ari ni dia buat saya.... tuhan tu maha kaya dan maha adil... cuma cepat dan lambat jee dia nak balas.....
nak main RC ni bole tapi kena laa pandai membahagikan masa untuk keluarga  kena laa lebih kan.... orang lain xde ponn aukkk mcm nie skali.... kalau pandai melayan RC mesti laa pandai melayan karenah isteri dan anak... iyee dak??? hurmmm..... sabarrr jeeeee laaa......

(*_^)