BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

<< ThE hApPy FaMiLy >>

<< ThE hApPy FaMiLy >>

Thursday 15 December 2011

cItER sAnA sInI sInUn SItU sEmUA ciTeR

Assalammualaikum.... Salam Sejahtera........


Ape ada kt JPO nie??? skrg ni semua org JB mahupun SINGAPORE sibokk bebenorr dgn JPO niee.... ape yg best sgt tntg JPO nie... hurmm... aku dgr barang2 yg dia jual semuanye ORI.... ori bebenorr ke?? sampai PM kite pon g sane... siap launching skali.... kelass kau..... hahahahah.....
Dalam kekecohan orang sebokkk nak g JPO aku pon turut serta skali laa tu pon sbb ayah aku yg bawak lau x, xde makna nye aku nak g sane... yg konon2 nye barang2 semuanye ori... lau dah dgr ori kompom r semuanye beriban2 dan bratus2 kan...... huhuhuhu.... time aku pergi tu, time tu jugak laa c PM kite ni nak dtg... hahahaha... haru biru laa tmpt tu jadi nye... makin sesak laa... alamakkk kecoh r ayah ni bawak time ramai orang... tmpt dia mmg siiookk r an dtg2 je bnyk kete mewah2 kat sana... huuuhuhuhu... rasa cam kat oversea laa plak an..... tapi kite  x leh campur dgn kete2 mewah tu diaorg ada parking diaorg sndiri.... tapi dalam x leh campur parking tu ada jugak segelintir manusia yg DEGIL yg amat dan x kishkan private orang kaya... dia main masuk je parking yg spesel tu.... walaupon dah dihalau oleh PAK GUARD tetap parking.... lau laa aku jadi owner parking tu dah lama aku pilih POLIS yg jaga kompom diaorg x berani nak park....
Tu cite pasal parking kete je.... aku dgn berbaju kurung..maklumlaa baru alik dari jmputan kawen so kena laa jalan ala-ala ayu an... hahahha..... x tau peha aku dah melecet dibuat nye JPO nie..... maklum laa nak pergi lagi x tau bila an so aku buat laa rondaan punya rondaan...... aku belek semua butik.... cehhhwahhh butik laa sgt an.....
Nak tau kena aku cakap mcm tue..... huhuh... kesian orang2 yg beli barang2 kat situ..... 100% butik nike..adidas...lacoste... dll lagi semuanye barangan  CIPLAK.... kenapa aku kata ciplak?? iye r... semua BAJU..KASUT...HAND BEG... MADE IN INDONESIA.....CHINA....VIETNAM... mane ada MADE IN USA??? yg betul2 ori hanya laa MADE IN USA je..... hahahahahhahahahhaha... punya laa berdekah aku ketawa dgn suami aku...... kesian kengkawan yg beli brg kt situ... semua kena tipu... TETAPI.... kalau yg pandai membelek semua barang2 tue ada jugak yg ori..... Bak kata ayah aku PENIAGA MANA YG NAK RUGI an..... huhuhu... baik aku beli kat pasa borong ke uptown ke down town ke.... same jeeeeeee.......... betul..!!  x caya.... korank belek barang yg korank beli tu... TGK MADE IN mane.... lau setakat CHINA..INDONESIA...VIETNAM.... buang masa je r beli mahal2 lau barangnye leh dapat dgn harga JAUH lagi murahnyee..... hhuhuhuh..... 
Aku x kata barang2 JPO xde ORI... ada yg ori tapi dalam2 ORI nye itu ada diselitkan CIPLAK punye barang.... so kena laa berhati2 yerk..... huhuhuhu......