BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

<< ThE hApPy FaMiLy >>

<< ThE hApPy FaMiLy >>

Thursday 5 April 2012

#037 MeMaNG aKu JELes....


setiap orang menginginkan keluarga yg bahagia.. adik beradik yg ramai.... ayah dan ibu yg sporting.... hurmm.. kenapa aku tetibe post mcm nie.. sbb tadi aku ada terbaca 1 blog sepupu aku tentang kehidupan dia 1 family.. walaupon dia dah berkahwin dan ada fmly sndiri.. dia tetap rapat dgn adik beradik dia sendiri....


aku dari sejak kecil memang anak tunggal.... tunggal ek bukan tunggul.... hihihi... aku dari sejak kecil memang xde sape2 kawan rapat.. dan xde kawan sejati.. atau BFF.... aku sering mencari adik angkat atau abang angkat atau kakak angkat tapi x penah aku dapat... kenapa x penah aku dapat?? mayb sbb aku ni gemokk x lawa x pandai sbb tu aku x penah dapat adik beradik angkat nie....

aku memang ingin akn adik beradik angkat yg best... kalau ada aku nak rapat dgn diaorg.. nak kenal family diaorg.. nak uat family diaorg mcm family aku.... sbb aku nye family dari masa arwah ibu ada memang jenis yg  penting kan kerja sahaja...xde masa dgn anak sendiriii... aku jeles tgk sepupu sepapat aku.. diaorg rapat dgn mak ayah dan adik beradik diaorg.. even diaorg dah kawen pon still hangout dgn adik beradik n mak n ayah....

aku dah kawen ni lagi laa... terus putus hubungan dgn semua orang... semua orang jauhkan diri dgn aku... cuma skrg ni baru aku merasakan aku ada seorang adik yg paling aku sayang iaitu anak jiran aku... nur syahirah atiqah.... dia laa yg selalu ada di cc aku even aku sakit atau x... walaupon aku baru rapat dgn dia sejak dia SPM je.. baru lagi kan?? tapi aku dapat rasakan keakraban kami... 

tapi sejak dia dah keje ni.. jarang sikit kami jumpe.. kalau jumpe pon kejap2 je... aku anta dia g keje... tu pon berbual pon kejap.... ni baru je dia mula kerja.. nanti kalau dia dah sambung belejar entah mcm mane kann... huhuhu.. entah laa... sejak aku ada dia baru aku rasakan kasih sayang antara kakak dan adik... aku kalau boleh nak selalu dgr cerita dari dia... sama ada yg terbuka atau yg tertutup.. maksud nye yg rahsia pon aku nak tahu gak.. tapi siapa laa aku pada dia kan.. aku ni cuma orang luar je...


aku sejak aku berkawan dgn suami memang aku dah xde terus dah kawan perempuan...msa sekolah pon mcm tu gak... aku cuma ada diri aku dan cermin diri jee... aku selalu kalau ada masalah masa remaja dulu sering berkata2 dgn diri sendiri jee depan cermin... tengok keserasian keluarga lain dgn adik beradik membuat kan aku sering menjauhkan diri dari diaorg.. aku rasakan diri aku ni kerdil sgt nak bergaul dgn diaorg....


aku nak sgt ada adik beradik.. tapi aku tahu aku kan dapat.. sbb tu aku kalau boleh nak anak ramai.,.. aku nak merasa mempunyai 1 keluarga yg besar... aku nak bergaul dan bermesra dgn anak2 aku.. aku xkan sia2kan diaorg.... aku nak jadi BFF pada diaorg... hurmmmm tapi adakah aku rezeki untuk mempunyai anak yg ramai???



aku harap sgt yg impian aku nak ada BFF sndiri akan tercapai...dan impian untuk mempunyai anak yg ramai akan di gapai.. moga2 hubungan aku dgn iera akan kekal hepi..enjoy...dan serasi bersama untuk selama2nya... hihihihi..... bhahahahaha.... jgn muntah pulak dengar ayat aku nie.. bhahahha.. tu baru sikit.... cewwaaahhh.....