BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

<< ThE hApPy FaMiLy >>

<< ThE hApPy FaMiLy >>

Thursday 5 April 2012

#036 aKu AnAk DaN jiRan


Assalammualaikum... Salam Sejahtera..... Hollaaa followers....
harini uat pertama kalinye dapat jenjalan dgn jiran sblah a.k.a BFF aku sbb lepas dia dah keje ni jarang dah keluar berjalan dgn dia... walaupon kejap.. tapi best dapat berbual2 dgn dia.. mcm2 benda yg dia ceritakan... aku memang suke dgn dia bercerita atau sesapa je bercerita... bila dia cerita kat aku kan aku rasa mcm aku ni penting sgt pada dia sbb aku mesti kena dengar apa yg dia nak ceritakaan pada aku...


harini aku hanya jenjalan kat angsana jee... x leh nak kemana2 sbb dia nak jumpe boipren dia dgn kezenn dia... huhuhu... lau x memang aku dah ajak dia jenjalan tempat lain dahh... tadi aku g angsana pon sbb nak bawak c anak ni jenjalan.. dah berapa ari dahh dia asik nak angsana angsana angsana... kesian plakk. nak tunggu atok dia bawakkk harap maklum je laa kan... atok bukan suka pon g angsana... nak ajak papa dia... papa dia lagi laa x suka berjalan... so aku ajak laa anak jiran ni semntara dia ngah cuti kan..walaupon kejap kira ok laa....


naseb baik arini anak ok.... kalau x..dia punye ngegade diaa.. aduhaii..... asik nak kena pukul je keje diaa... dia yg sakit.. tapi aku pon sakit gakk.. dada ku sakit.. hati ku sakitt... hihihihi.... aku dah tahu dahh...dia kalau hanya dgn aku mesti oke... tapi kalau ada orang lain siap laa dia nye keyywaii diaa... hahaha... keeyywaaii tu ngegada k... bhahahaha..