BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

<< ThE hApPy FaMiLy >>

<< ThE hApPy FaMiLy >>

Monday 21 November 2011

SeLaMAt PaGi..!!!! CeRItA tGh maLaM sMLm......

Assalammualaikummmm.......
Ape kes pasal tgh malam smlm??? mau tahu??? huhuhuhuh..... smlm anak aku muntah banyak kat atas katil.... alamakkkk...... naseb baik ada incik suami yg sudi menolong isterinye dgn membawa anak g ke tandas utk membersihkan diri... kesian anak aku smlm.... mayb sbb dia kekenyangan dan mama nye tambah lagi dgn makan ubat tu yg terOver dost..... hahahahaha..... ingat kan perot dah ok boleh laa mamam ubat,rupenye masih sendat ag... ape lagi kelam kabut r mama nye tukar cadar baru... papa nye bukan boleh bau2 muntah nie kang t dia x mau tydo dalam bilik.. jadi kena laa uat ape2 yg patot yg selebihnye aku letak kat bilik air je... so sbb tu pepagi lagi aku dah bgn nie utk membasuh serta membersihkan apa2 yg patut.. lau x masih berlingkor lagi kat katil bersama anak... hahahahahhaa......
Nak2 smlm mmg rumah x sempat nak mengemas, bukan x kemas langsung sbb tau je r anak kalau dah main sndri abis semua bersepah,pastu dah x leh nak kemas menangis2 mintak tolong skali kemaskan.... last2 mama nye kata " xpe laa sayanggg esok mama kemas kan ek,nak sepah kan rumah, sepah laa sayanggg... mama bz dgn blog niee..." hahahahahahhaha........... ( leh gitu?? )
So tu laaa cerita tgh malam smlm.... lepas ni nk g mengemas...memasakkkk... dan uat kerja2 suri rumah dlu sblm MENGUPDATE blog niee...... harap2 ada laa yg sudi memFOLLOW blog saya niee..... ini blog saya suke suki saya mahu cerita apa an... dah kata blog sndri.... mau follow saya,sila kan... saya lagi sukeee.... but i will follow u back..... tHAnKS gUyS.....

(^_*)