BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

<< ThE hApPy FaMiLy >>

<< ThE hApPy FaMiLy >>

Wednesday 23 November 2011

MacAm mACaM cErItA aDa InI mALam.............

Assalammualaikummm......


Hahahahahahha...... aku sakit gigi gara-gara makan ikan tamban goreng...... ikan tu bukan keras mana pon, tah camne tah leh berlubang balik gigi aku nie..... pastu apa lagi berlubang laa gigi aku nie, dah x pasal2 nak kena uat tampal gigi..... dah sampai klinik yg aku slalu pergi tu dah tutup plak....jadi terpaksa laa cari klinik gg yg lain..last2 aku jumpe kat uda..klinik melayu...... punya lah lama dia uat gg aku... sampai naik kering tekak aku di buatnyee.... lau klinik yg aku slalu g buat tu ada gak dia suruh berkumur ke bernafas ke... ni x.. main buat jerkk..... last2 aku x leh makan selama 1 jam... dah laa sblm g klinik mmg aku x makan.. konon2 nye nak gg bersih laa an,last2 aku yg kebulur x makan.... hahahaha.. padan dgn muke aku...... dah laa x leh makan pastu kena bayoo mahall plak tu,dia kata sbb guna implan yg baik skit dr yg lama.... nak x nak kena laa bayoo kan sbb dah nama pun klinik swasta nak murah kena laa tunggu kat klinik kerajaan..... huhuhuh..... tu cerita pasal gg... pasni cerita pasal.....


Harini Malaysia lawan Syiria kat stadium bukit jalil..... penyokong bukan main ramai lagi.. tetapi arini pemain main mcm lain dari yg lain jee.. nak2 yg c fakri tue... tah pape tahh dia tu main.... ada je salah nye yg kiterorg nampak.. dari aritu lagi salah dia jee...... tadi last saya tgk dah 1-0.... 1 nye syiria yg 0 tu malaysia.... aku harap malaysia leh laa dapat mata lebih dari syiria dapat... walaupon pra olimpik tapi kena laa try da best an.... GGOOOO MALLAAYYSIIAA...!! GOOO.... k mon laa.... walaupon org2 syiria tinggi2 dan beso2 kite mampu mengalahkan nyee... sedangkan indonesia kite boleh kalahkan apatah lagi syiria yg xde tempah nama ponn (agknye laa aku main hembus je..) hahahahaha......

Arini johor bahru hujan dari tgh hari sampai laa nie hujannn je memanjang.... kemungkinan sbb hujung tahun kan,hujung tahun biasa nye musim tengkujuh..musim hujan memanjang... jadi tiada heran nyee laa.... tapi dalam mcm nie ada gak aku pikir,adakah ini petanda bahawa dunia nak kiamat?? hurmm..... sbb kalau di pikir2kan semakin hari semakin bnyk tempt yg banjir.... dan banyk benda2 yg x elok berlaku... tetapi sedar dan tidak je laa kite sbg manusia nie kan... aku pon kekadang lupa kan DIA.... aku harap bencana ini tidak berpanjangan dan aku harap umur dunia kita masih pnjg..sbb aku masih tidak cukup pahala lagi utk ku bawak ke dunia akhirat..... aku harap aku diberi peluang dan di beri peringatan agar aku sntiasa ingat pada DIA..... mudah2an aku tidak lupa dan leka dgn duniawi sahaja...... mudah2an bencana dan benda yg bukan2 semua ni berlaku hanya sementara sbg peringatan kepada umat manusiaa........