BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

<< ThE hApPy FaMiLy >>

<< ThE hApPy FaMiLy >>

Monday 21 November 2011

CeRItA iNi MaLaM.....

Assalammualaikum.......
Malam tadi saya dan suami serta anak ada aktiviti malam.... Apa lagi kalau bukan bermain bowling...... tu pun sbb ajakan kawan yg beriya2 nak sgt berlawan.... huhuhuh.... naseb baik laa saya x kalah.... hahahha... best jugak laaa walaupon org tua2 kata menhabiskan duit je,tapi bg saya ianya adalah satu sukan jugak... berpeluh laa gak utk mendapatkan tempat yg pertama..... walaupon ayah bising2 sbb menhabiskan duit kat bowling tapi saya enjoyy sbb dapat meluangkan masa bersama2 dgn suami dan anak serta kawan2 yg kepala gila2..... hahahahha......
Seorang kawan saya ni pengantin baru jadi kena laa temankan dia berhibur...maklum laa sblm ni selalu keluar pon sbg kawan skrg ni keluar dah sbg besan..... cakap pasal kawan ni lau di pikir2kan alik kelakar pon ada... mau x nyee... kawan yg kite berkawan dari kecik hingga besar akhirnya jadi kte nye besan.... aje gile x..... pastu kite dah kenal mmg dah lama mmg laa pasni keluarga kami lagi meriah...... tapi dgn isterinye x berapa nak meriah laa sbb kureng berbual n kureng join skit wlaupon dia sdre sndri... huhuhuhu.... mayb sbb xrapat tu yg x berapa nak berbual tu... dia dgn org lain bual rancak dgn aku je dia kurang berbual mayb sbb jarang jumpe kott..... aku x kesah,lau nak bual aku bual,nak berbincang aku berbincang,nak senyap aku lagi senyap..... tapi yg aku pelik anak aku rapat betul dgn pasangan pengantin baru nie... bukan main melalak2 lagi nak ikot diaorg g mane2..... huhuhu... ada ec ke dalam perot tu sampai anak aku pon rapat dgn diaorg..... suke aku tgk diaorg hepi,aku pon tumpang hepi......
Pasal anak aku plak..naseb baik skrg nie dia allhamdulillah dah dgr kata dan dah boleh ajak join skali main bowling.... lau x dulu lagi susah nak main.... kejap2 nagis kejap2 nagis.... naik pening kepala aku..... lau dulu satu dua frame je main... skrg sampai 10 frame pon xpe.. leh layan.... haahahahahha..... dalam diam anak aku pon dah nak masuk 2 tahun.... rasa cam sekejap jee waktu berlalu..... rasa cam nak tambah anak pon ada.... hahahhaha..... tapi suami lom bg green light ag so kena laa tungguuuuuuu.........
Skrg ni ngah melayan suami tgk bola plakk... Chelsea...... hurmm... sambil tgk2 bola ni sambil2 tu gak aku menulis blog.... selagi boleh aku akan update blog niee... lantak r org nak kata apa an.... aku nye blog,so suke suki saya laaaa... huhuhuhu..... eh..kejap saya kejap aku...entah laaaa suke jari ni je nak taip ape.... k laa.... nak layan FB japp... nanti sambung lagi.... ada banyak lagi story yg saya nak kongsi.... huhuhuh....... 
^_*