BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

<< ThE hApPy FaMiLy >>

<< ThE hApPy FaMiLy >>

Monday 21 November 2011

aPa aDa KeNa MeNgeNa UrI dGn BilAngAN aNaK?????

Assalammualaikumm......
hurmm.... tgk tajuk cam pelik je an... tetibe terpikir plakk dan tetibe rasa sedih pon ada.... kenapa ek??? urmm...aritu ada sedare dah selamat melahirkan anak sulung... dan mama nye ada cakap pasal biji2 yg ada kt uri dia.... dia kata ada 4 biji tapi semua selang2 jauh tetapi yg bestnye 2biji yg terakhir tu rapat mcm kembar dan kemungkinan kata mak sdre aku tu menantu dia ni bakal2 dpt kembar nanti..... tetiba aku tergerak utk tye kat my husband laa bape biji yg ada kat uri aku masa aku melahirkan anak yg pertama... dia kata cuma ada DUA jee????!!! OMG..!!! betul kee...??? xkan aku cuma akan dapat anak 2 org je?? aku lau boleh nak anak ramai... x best sensorg atau berdua jee... aku dah merasaikan kebosanan dan kerimasan jadi anak tunggal niee....
BETUL ke semua niee??? entah laaa aku pon x tau sejauh mane kebenaran benda niee.... tapi lau betul ....SEDIH nye perasaan aku.... dah laa aku operation..... aku nak gak rasa bersalin normal... aku nak anak ramaiiii..!!!! dah kalau mak bapak yg sudah makan asam garam cakap mcm tuee..... makna nyee betul laa kan bilangan anak kite tgk pada uri??? hurrmm....tapi bg aku semua ni kerja ALLAH SWT..... aku berdoa agar aku dikurniakan anak yg ramai agar dapat meriahkan suasana keluarga aku... dan sekiranya aku dikurniakan anak ramai aku berdoa juga agar aku dapat menjaga dan mendidik mereka dalam keadaan yg betul dan dimurahkan rezeki.....
kalau followers yg ada baca blog aku dan sudah mempunyai anak... betul ke semua niee?? betul ke bilangan anak kite kena tgk pada uri??? dan mmg betul ke kalau kite bersalin secara operation kite x leh nak ada anak ramai????? Tuuulluunnnn..!!!! sedih rasa hati... luluh rasa hati bila keadaan mcm nie... rasa menyesal plak dulu memilih utk operation sbb dah x sabar2 dan x tahan dok dalam spital lama sgt... lau x...dah leh bg suami anak ramai.... uuuwwwaaaa...!!!!!! siyeess.... sediihhh banggat niee.... 
Lagi satu betul ke sbb faktor keturunan ada kena mengena dgn bilangan anak?? iye r.. mcm aku ni kan anak tunggal,adakah aku pun akan ada anak SATU je??? lagi satu an,tntng bersalin.. ibu saya dlu pon bersalin secara operation masa melahirkan saya kedunia ini sbb tu saya pon operation gakk..... BETUL ke?? atau KEBETULAN??? uiishhh.. banyak betul persoalan dalam kepalaku ini... maklum laa orang xde IBU lagi..... dah x tau nak tye kat sape... ni pon naseb baik ada blog... lau ada yg bace dan ada yg komen ALLHAMDULILLAH..... lau x... sendiri laa jawab nyee an........

{*_^}