BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

<< ThE hApPy FaMiLy >>

<< ThE hApPy FaMiLy >>

Sunday 20 November 2011

it's new blog..!!!!!!

assalammualaikum........
Tersenyum kejap... berfikir sekejap... dah lama dah x update blog sampai lupe password blog lama... rsa sayang sgt dgn blog lama tue.... xpe laa nak uat cane xde rezeki kan.. jadi saya uat laa blog baru... sebenarnya banyak yg saya nak ceritakan... terlalu banyak.. dah bermcm2 kejadian dan bnyk perkara yg berlaku... skrg sudah ada banyk masa utk update blog tu pon kalau c cecik ni x mengacau... hahahaha.... saya mmg suke bercerita ni cuma kekadang masa dan keadaan yg x mengizinkan saya utk berkongc.. kekadang cam tertye2 ok ke nak cite mcm nie ok ke nak berkongc tapi apa saya kisah kan, saya nye blog suke suki saya laa nak cerita... hahahaha..... azan pon dah berkumandang saya nak rehat kejap maklum laa baru je siap uat blog nie.. ni pon atas pertolongan anak jiran gak... thanks sesgt kat dia huhuhuh.... maaf laa blog yg x seberapa nie,baru berlajar bertatih lagi.... hahahahaha...... nanti kite sambung ag ek.... byeee... salamm.... jgn lupe follow tauu.......