BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

<< ThE hApPy FaMiLy >>

<< ThE hApPy FaMiLy >>

Wednesday 23 November 2011

::: kEk CoKelAt :::

Assalammualaikumm.....
huhuhuhu.... walaupon x ramai followers aku tetap mengupdate blog aku sndri utk tatapan sndri.... hahahaha.... arini best sbb aku belajar buat sndri kek cokelat kukus... atas desakan anak jiran aku,akhirnye aku terjebak tuk memasak kek cokelat kukus niee.... terimas sgt2 kat anak jiran sbb sudi mengajar dan mengsponser bahan2 yg xde... hik hik hik... i loikkee.....
Sedap ke x aku pon x tau.... tekak aku rasa sedapp je,aku tgk my husband makan lajuuu jerkk... bila tye dia " sedap ke abng??".. dia kata "tak".... dalam tak dia tue abis gak kek aku dia makan... hahahaah....arini sesi test jerk...lau dah rajin nanti mayb leh laa belajar yg lenlain kan..... huhuhuh....



Mayb lepas anak jiran aku dah abis sekolahnye baru laa aku belajar dgn dia mcm2 jenis kuih dan kek kot.. tu pon lau dia sudi mengajar aku yg x pandai niee... hhihihi.. tu pon lau dari segi kewangan ok... seronok gak masak kek rupe2 nye ek... baru aku... dgn bantuan c cecik aku yg suke menolong mama nye kat dapur... kelakar gak aku tgk dia tolong aku... hihihi.... gambar x sempat nak di upload sbb usb x jumpe dari tadi nie... lau dah jumpe in'allah nanti akan di upload.....

BYE....

(*_^)