BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

<< ThE hApPy FaMiLy >>

<< ThE hApPy FaMiLy >>

Tuesday 17 January 2012

..........MacAm mACaM cErItA aDa InI mInGgU...........

Hello peeps,Assalammualaikum,Salam Sejahtera....

Mcm mane nak mulakan ek.. sejak bermenjak nie line tenet mmg sucks giler.... aku nak hapdate blog pon payah... ni pon tergerak nak bukak blog sbb semua dah tydo... pastu tgk blog leh di hapdate kan jadi aku x tunggu ape2 r kan,terus je menaip ape yg aku nak taip....
1st skali aku nak cerita pasal anak aku.. dia pagi smlm bgn2 je dha bg aku mengamok.. punca nye sbb x nak tukar pampers je..dah laa lencun di buatnye,pastu aku nak tukarkan pampers dia x bg,seboleh2 melalak2...ditambah lagi aku dah buat susu dia xnak minum lagi laa aku minum sirap pagi2 buta kan.... mmg teruk laa dia kena pagi smlm... last2 aku yg sedih sbb dia sebok asik pangil papa papa papa.. mcm papa dia sayang sgt kat dia.. mcm papa dia akan jaga dia mcm mane aku jaga dia selama nie... pastu bila aku tye dia "sayang mama x..." dia kata x..pastu aku tye lagi "betul x sayang mama.."dia jawab "betul".. lagi laa aku sedih.. last2 aku hanya berdiam diri je,menangis dgn sepuasnya..... dalam satu hari smlm dia mintak susu tapi dia x nak minum sebnyk 5 botol penuh susu dia xnak minum smlm... last2 smlm punya malam a.k.a tadi la kan dia mintak susu,punya laa melalak2 nak susu,aku buat,last2 xnak minum...aku ape lagi... aku x suka dia membazir... aku dah bnyk kali cakap,membazir tu amalan syaitan... amalam syaitan.... eh..x.. dia buat lagi.. mmg kena laa dia kan... papa dia diam je membatu.. xnak tolong aku ajarkan tntg kesalahan yg dia buat.... aku je yg bebel kat dia... last2 aku terus diammm membatu xnak bercakap dgn anak aku... aku mmg betul2 merajok... tambah2 lagi papa dia pon dah mula tye dia kenapa xnak minum susu walaupon dah mintak2,lagi laa dia melalak2.... aku merajok lama... lama kemudian dia baru cari aku dan pujuk aku... mulaa la ciom pipi aku laaa,baring sblh aku laa.. padahal dia selalu tydo dgn aku kat katil,kali ni aku merajok aku tydo tmpt papa kat bawah,cehh.... dia pon g bawah jugakk... pastu dia mintak lagi susu,harap maaf laa akuxkan buat susu untuk dia,biar dia rasa mcm mane susahnye orang yg x dpt susu tu tahan perot.... last2 dia tertydo sndri sblh aku....
Tu tadi cerita pasal anak aku,ni cerita ayah aku plakk.. dah nak sebulan lebih dia x balik2 kat umah... siyes aku cakap,aku rindu kan dia...dia x tau ke yg dia masih ada anak..walaopon dah kawen tapi aku ni tetap anak perempuan dia... dah laa aku dah xde ibu,aku masih ada ayah je tapi ayah plak bzz skrg nie... dia skrg kt kl sbb tolong carikan kereta untuk aku.. kereta perdana korank tau kan dah jual...
Besday anak aku dah semakin dekat...aku x tau boleh ke x buat besday party dia.. tu kena tgk ongkos aku.. kalau xde ongkos aku buat ber3 je laa.. tapi ada kek laa.. yg dia x dapat ialah hadiah yg banyak mcm tahun lepas... aku lau leh nak buat kat rumah sndiri..dan nak jempot ramai owg.. sbb dia dah pandai mcm2 kan,mesti seronok tgk keletah dia bermain dan berkenalan dgn org ramai... aku harap aku dapat buat besday dia nanti.. doa2kan untuk anak aku ek.. tq guys.. k laa rasa2 nye mata ni dah mengantok.. nk tydo,lau line tenet ok pagi ni,akan ku updatekan ape2 yg patot....

salamzzzzz....... :)