BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

<< ThE hApPy FaMiLy >>

<< ThE hApPy FaMiLy >>

Monday 2 January 2012

HaNyA LaH sAtU PeRanCaNGan

Assalammualaikum.... Salam Sejahtera....

Arini dah 2hb.... ada lagi 27 hari je lagi besday anak aku... huhuhu.... niat di hati nak uat party untuk dia.. tapi aku x reti nak masak x reti nak buat ape2.... tahun lepas uat kt kfc tu pon adik beradik je... tahun lepas pun dia lom pandai lagi nak berlari x pandai nak tiup2 lilin x pandai nak berlari.... tahun ni semua dia dah pandai.. berceloteh diaa jee dah cukup menggamatkan keadaan.... hihihi..... kalau laa ayah ada bg lebih sikit kewangan mayb aku akan uat kot... tapi kena bincang dgn ayah n suami dlu r... ingt nak uat kat umah jee... biar orang dtg umah aku kan... asik aku je dtg umah orang... tapi tgk keadaan dlu... lau x hanya adik beradik suami aku jee laa mcm biasa...... 
Kejap je dia dah masuk 2 tahun.... rasa cam smlm baru melahirkan dia kedunia....tup tup dah tgk dia membesar,mcm esok dia nak ke sekolah plakk..... dia skrg dah mule menghisap jari kaki dia... orang kata aku akan tambah anak.... entah betul entah x...aku pun  xtau..... huhuhu..... kalau tambah allhamdulillah..... aku percaya rezeki tu ada jee untuk orang yg tambah anak nie.. tetapi suami plakk x caya mcm tue... bg dia ekonomi lom stabil lagi dia xkan tambah anak... lau ikotkan hati aku mmg nak mengandung lagi.... seronok mengandung nie.... aku mmg nak kan anak ramai... aku x nak anak sorang,aku nak pecahkan tradisi keturunan aku biar ramai.... iye laa... aku kan anak tunggal,aku xnak keturunan aku semuanya dapat anak tunggal,aku nak biarkan keturunan aku anak ramaiiii.... doakan yerkk....aminn......
mudah2an aku dapat buat besday party anak aku nanti.... aminn...