BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

<< ThE hApPy FaMiLy >>

<< ThE hApPy FaMiLy >>

Thursday 12 January 2012

::....All NeW....::

Hello peeps...Assalammualaikum....Salam Sejahtera....

Sejak tahun baru ni aku x berkesempatan sgt nak update blog nie... iye r... aritu anak aku sakit ulser...pastu sakit kuman tangan kaki dan mulot.... bila dia baik, aku plak yg kena demam teruk..pas aku kena demam teruk aku kena ruam plakk kat muka.... hurmm.... berhabis jugak aku rm1000 selama beberapa hari... aku percaya ayah aku mesti pelik kenapa sampai 1k aku berhabis... aku rasa semuanye sbb ubat... abis lau dah sekali pergi rm70 -100 maunye x sampai 1k aku gunakan... ec minyak lagi..barang dapur lagi... pastu time anak aku demam aritu aku x leh nk masak.. nak kena ngadap dia je.... aku tahu mesti ayah x percaya punya... tapi mmg tu yg berlaku.. aku xda lagi nak guna duit pada benda yg x betul.....
lepas aku dah baik suami aku plakk yg kena demam,ingatkan demam je tadi ptg 1 badan dah naik bintik2 merah... kesian dia... aku bukan x nak bawak g klinik swasta tapi kang nanty ayah aku cakap aku cepat abis kan duit... nak x nak bawak g klinik kerajaan esok... lau x baik jugak baru laa bawak g klinik swasta.... agaknye awal tahun baru kami sekeluarga tak berapa elok laa... ada je benda yg x betul... aku harap semuanya akan beransur pulih agar aku sekeluarga dapat jalani khdpn dgn elok dan lebih baik...
tentang ayah plak.. mmg seyes aku rindu sgt dia dia... dah 3 weeks dia x alik umah.. dah nak sebulan lebih kot....sbb dia tgh berusaha mencari kereta baru untuk aku... kereta perdana yg aritu x jadi memiliki selamanye sbb ada masalah kereta tue.... last2 ayah aku jual balik kereta tue.... sbb tu ayah x alik2 umah dia stay KL skrg nie sbb nak cari kete yg lebih baik kat sana... aku mmg rindu kat dia.. aku mmg nak cakap je jat ayah tapi kang t dia kata aku buang tabiat plakkk... aku tahu dia susah payah cari duit untuk aku tapi aku bukan nye suka nak perhabiskan duit..mmg khdpn skrg dah lebih mahal dari dulu.. mmg aku menyesal ssgt sbb perhabiskan duit arwah dulu....tapi nak nyesal pon x gunakan,duit tu bukan boleh ada balik pon... jadi,ayah maaf kan ieda ek.... ieda mmg xde niat nak uat ayah sakit hati atau makan aty dgn ieda... kalau ida susah,ida nak mintak tolong dgn sape lgi.. ieda cuma ada ayah jee.... ape2 pun ieda mmg sayangkan ayah... kalau ayah balik kkdg ieda nak sgt pelok ayah,salam ayah... tapi ieda malu... hurmm.. mayb sbb dulu kita kurang rapat sbb tu jadi mcm nie.... love u ayah....
lupe nak cakap..terima kasih pada suami saya zulfakar kamarudin sbb aritu masa demam teruk,dia jaga saya dgn baik skali... thanks abang.. dan pada anak,terima kasihh sbb sudi temankan mama sampai pagi buta... huhuhuhu.....