BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

<< ThE hApPy FaMiLy >>

<< ThE hApPy FaMiLy >>

Monday 18 June 2012

SaLam IsNin

Assalammualaikum.... Salam sejahtera semua..... Apa kabar?

Harini jew dh 18hb kejap je masa berlalu dn dh bermacam macam yg aku lalui.... Sedar x sedar dh nk puasa.. mampu ke aku puasa bila jga budak nie? Aku pon x tahu....

Iye laaa bayangkan ea bangun sahut kul 4.30 pagi? Lepas tu terus je bangun sampai ke malam? Lau dulu lepas sahur tydo alik... Tgh hari baru bangun... Hermmmm... Aku harap sgt aku mampu melakukan nya.....

Harini anak anak semuanya datang... .. Dah seminggu kot mia n acid x dtg umah... Mula mula sbb aku yg minta cuti lepas tu ibu mia plak yg kena kursus so anak anak dia mak mertua yg jga... So terus je cuti panjang.... Hermmm bosan gak bila diaorg xda tp seronok sbb leh bgn lambat.... Huhuhuhuhu....

Aku sebenarnya mengantok gilerr nie tapi aku tahan sbb dak dak masih dlm waktu bermain.... Nanti nanti mayb aku tydo kot... Tu pon lau berkesempatab....