BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

<< ThE hApPy FaMiLy >>

<< ThE hApPy FaMiLy >>

Thursday 14 June 2012

Cuti Yg KeLAm KaBUt

Hari sabtu hari tu iaitu 9.10.12 suami dh ajak mama g melaka afamosa... Kalau x dia nk ajak g kl tapi x jadi memandangkan xde kawan dn duit pon hampir kering.... Afamosa pon boleh la... Nak dijadikan cerita sepatutnya lepas g afamosa tu mama nk g taming sari nk g jalan jalan laaa.... Tetapiii......

Semuanya x jadi gara gara abg iparku yg mengada ngada nak alik cpt konon-2 nyaa nak g antar motor dia masuk sprint laaa kan... Sbb malam tu memang ada final sprint test.... Dah x pasal pasal laki mama bawa kete mcm setan... Laju nauzubillah... Meter sampai nak ke bawah abiss dh dia bawa... Mama dh kecut perot dh naseb baik laa kawan dia call ckp bawak elok elok sikit.... Tapii xde makna nyee tetap laji gak bawakk.....

Kkdg aku rimas dgn abg ipar aku sendiri sbb bnyk memerintah bnyk sgt mintak itu ini mcm uit tu dia ada share.... Hahahhaha padan muka laki mama sbb terlalu sygkan abg dia yg bermasalah tue.... Last-2 betul kan duit dia abis... Huhuhu x sempat nak uat raya.....

Tu citer pasal abg ipar yg gonjol ni citer pasal cuti aku pulak.... Aku hepi sgt dpt bawak anak g mandi manda x cukup air dia berenang x cukup slide dia slide... Hahahahaha... In'allah kalau ada rezeki nanti nk bawak dia lagi laaa..... Aku pon ada naik slide yg jt tepi hway tu.. Mak ehh sakitt seyyy jubur aku sbb momentom diaa dasyattt.... Sampai luka dn terselit baju mandi aku.... Bhahhaahhaa..... Pk nak naik lagi... Tapii penat dowhhh nak naik tangga tue.... Aku nk naik yg lagi satu tu tapi suami dh sebok ajak alik... Aku dh naik skali tadi tapii gian nak naik lagii... X dptseyyy... K i sedih k.... Huhuhuhu.....

Ni laaa dia percutian huru hara aku..... Penat giler hari tuee.....